Regeneracja silników
KApart silniki Rzeszów
Jak to działa
Prawidłowy proces regeneracji silnika obejmuje kompleksowy remont, który stanowi kluczową kwestię wydłużenia żywotności „serca” pojazdu. Jedynie poprzez staranne działania można osiągnąć maksymalne korzyści. Niskie ceny remontu silnika często wynikają z błędnie wykonanej regeneracji częściowej, ograniczonej jedynie do wymiany pierścieni lub ewentualnie tłoków, z pominięciem istotnych aspektów, takich jak honowanie tulei cylindrów.
Dodatkowo, w przypadku silników poddawanych regeneracji, niejednokrotnie stosuje się tanie zamienniki części eksploatacyjnych o niskiej jakości. Nasza firma jednak nie wybiera tego podejścia! Naszym nadrzędnym celem jest zagwarantowanie najwyższej jakości, co bezpośrednio przekłada się na satysfakcję klientów.
Nasze doświadczenie oraz wiedza najlepszych fachowców, wsparte nowoczesnym sprzętem i profesjonalnym podejściem do procesu regeneracji, stanowią solidną podstawę skutecznej naprawy. Skupiamy się również na detalach, które, pomimo pozornej nieistotności, mają kluczowe znaczenie dla jakości remontu silnika.
To co robimy, robimy z pasją i zaangażowaniem.
Z tego słyniemy!
Co robimy
SILNIK PO REGENERACJI jest doprowadzony do stanu fabrycznego.
W procesie regeneracji wykorzystujemy tylko oryginalne części, które są najwyższej jakości. Nie stosujemy zamienników! Wszystkie części eksploatacyjne silnika zostają wymienione na nowe a części, które nie podlegają wymianie poddawane są całkowitej regeneracji. Każdy blok silnika, czyli główny element poddany zostaje procesowi osiowania. Polega on na przywróceniu współosiowości oraz wymiarów łoża wału korbowego w kadłubie silnika. Cylindry zostają zrobione na nowo z zastosowaniem zawsze nowych tłoków.
Proces regeneracji głowicy silnika obejmuje:
- Mycie w myjce ultradźwiękowej
- Weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części elementów głowicy, wałka rozrządu, elementów klawiatury
- Sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- Planowanie, szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika
- Frezowanie gniazd zaworowych ewentualna wymiana na nowe
- Montaż nowych zaworów
- Docieranie przylgni zaworowych
- Wymiana prowadnic zaworowych
- Wymiana uszczelniaczy zaworowych
- Sprawdzanie sprawności sprężyn zaworowych
- Montaż nowej uszczelki głowicy
- Montaż nowych śrub głowicy
Proces regeneracji bloku silnika obejmuje:
- Mycie w myjce ultradźwiękowej
- Weryfikacja i ocena stanu technicznego, sprawdzanie stopnia zużycia poszczególnych części
- Sprawdzanie szczelności w warunkach termicznych pracy silnika
- Pomiar zużycia cylindra, ocena gładzi cylindra
- Planowanie płaszczyzny bloku
- Montaż nowych tulei
- Honowanie tulei
- Montaż nowych tłoków
- Montaż nowych pierścieni tłokowych
- Legalizacja stóp głównych (osiowanie bloku)
- Polerowanie wału
- Montaż nowych panewek głównych i korbowodowych
- Montaż nowego uszczelniacza wału korbowego przód i tył
- Montaż nowej pompy oleju + nowy napęd
- Montaż nowego rozrządu, napinacze, ślizgi
Na silniki regenerowane udzielamy roczną gwarancję, która jest
bez limitu kilometrów ! Regeneracja silników Kapart silniki to pełen profesjonalizm w każdym calu.
Kontakt
SILNIKI REGENEROWANE - REGENERACJA
CZĘŚCI UŻYWANE
Lokalizacja
SOB: 08:00 - 12:00